Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Annika - 24 februari 2008 19:52



För mig så är det inget att tänka tanken på .

Jag älskar min make , och han älskar mig ..

Men jag kom på tanke på någon annan...


Om man inte klarar av att inse sanningen i vitögat ,

varför skulle man då inte kunna ljuga för att få som man vill ?


Jag vet vart jag står i mitt liv , men vet ni det ?


Det är så lätt att prata skit och låta det gå i rundgång.

Det är så lätt att såra någon annan ..


Jag behöver inte trycka på för att känna mig behövd och älskad.

Jag vet vem som älskar mig och vem som är mig trogen...


Jag vet vilka mina sanna vänner är ,

Jag vet tom med vem som är mina fienden.


Jag har aldrig slutat tro på godhet och ärlighet.

Har aldrig slutat tro att livet kan ge en mer.


Man kan få en uppfattning om saker och ting ..

Man kan få se sanningen ..

Om man skakar på lakanet .. så trillar sanningen alltid fram.


Jag är tacksam för min familj , tacksam för mina vänner.

Tacksam för den kärlek jag har ..

Tacksam för att barnen är med mig .


Utan barnen är livet utan syre.

Utan barnen är livet utan leende.

Utan barnen är jag ingen mamma...

Utan barnen.. så är jag vilsen..

Utan min älskade make ..

Skulle allt vara svårare ..

Utan er skulle jag ej älska...


Ovido - Quiz & Flashcards