Alla inlägg under juli 2007

Av Annika - 31 juli 2007 14:59


Om allt hade gått min väg alltid hade allt varit för lätt för mig.


Varje dag är en dag fylld av mörker och samtidigt kärlek...


En enda dag utan lite kärlek skulle innebära att man vore ledsen varje dag.


Jag känner , så mycket för dig , du skulle bara veta hur jag kände för dig , då hade du aldrig lämnat mig.

En dag .... ska jag visa dig ... vad kärleken jag har kan göra för dig.


Låt aldrig någon få veta , vad mörkret kan dig göra.


För livet vore inte ett liv utan mörka stunder framför dig.



Av Annika - 4 juli 2007 02:21



Jag har ju varit få se nu här , blond , rödhårig , vinröd , mellanbrunt , brunt med ljusa slingor i , rosa ;) .

Och en hel del andra färger med ..


Men nu är jag sedermera brunett igen.

Jag trivs bra i den hårfärgen , och känner mig lite piggare än vanligt.

Är en glad jänta för det mesta ;)


En stor skillnad från att ha varit en blondin till brunett har väl ändå varit att jag mer eller mindre varannan vecka var tvungen att blondera om utväxten när jag var blond , håret växte som ogräs , nu som brunett så lär jag inte behöva göra det så himla ofta då jag är naturlig brunett/ cendre.


Mycket har ju förändrats i ens liv sedan man föddes..

Många som man hållt kär i sitt liv har gått vidare till en annan nivå av andeliv.

Andra som man glidit isär från , vissa bra andra mindre bra då ..


Vissa som man önskade att man kunde få träffa igen , vore kul att samla gamla gänget från tonårens tid.


Nåja .. nu får ni se mig som brunett ,)

Ha det

Ovido - Quiz & Flashcards