Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Annika - 20 februari 2008 23:07


Idag har jag varit i väg lite granna med min make och min väninna medans barnen var hemma hos svärföräldrarna.

Vi har äntligen lämnat in våra ringar för gravyr , samt så har jag bett om att förstora min ring ...

Var o kollade på kläder men fann inget som lockade mig riktigt , men har fått låna en urläcker svart stass av Sandra .. ;);)

Allt för att tillfredsställa mitt kvinnliga jag ;)


Det har varit en underbar dag , och imorgon blir säkert lika underbar ;)

På Fredag blir de antagligen en utekväll med Sandra...

Beroende på humöret och Sandras fot ..

Troligen har hon fått hälsporre precis som jag .. inte skoj alls..


Men det stoppar inte gummans leende på läpparna , det stoppar inte hennes goa framfart ..

Tur de , för såna vänner är guld värda !!!!!!



Nej nu ska jag hoppa in i bingan och göra min snarkande man sällskap ..

Tjillevippen på er !

Av Annika - 20 februari 2008 10:13


Varför ?

Kan jag vara dummare än så här ?

Varför kan jag inte göra det jag skulle gjort?

Jag skulle tagit ut bilderna , skulle aldrig ha litat på datorn.


Pga att saker o ting hände med datorn så fick vi nollställa den från grunden igen ..

Andra gången .. suck..

Och andra gången som alla mina bilder .. försvinner för gott.

Om man ska räkna så har bilder från 2005 tills nu gått upp i rök .


Mina första bilder med min make är borta , om jag inte kan finna några sparade på mina sidor...

Barnens bilder är borta osv ..

Det är så förbannat retligt , varför kunde jag bara inte fixat detta för länge sedan ?

Varför var jag tvungen att vara envis ?


Om vi vänder på det och försöker tänka lite mer positivt....


Jag är tacksam för mina älskade familjemedlemmar ..

För bilderna är inget i jämnförelse med verkligheten.

Jag är tacksam för att de lever och finns hos oss.

Kärleken man har för dem man älskar .. .. oj oj .. går knappt att beskrivas på något annat sätt än följande :


* Ni ger värme , likt solen

* Ni ger trygghet              

* Ni ger glädjen                

* Ni ger skratten              

* Ni ger mening med livet

* Ni ger mig utmaningar   

 * Ni ger mig lycka       


Bara en bråkdel av en beskrivning .. men ni förstår innebörden iallafall !        

Ovido - Quiz & Flashcards