Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Idag kommer de hem ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Av Annika - 28 juni 2008 09:12



 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Idag kommer mina små <3 -gryn hem...


Bara längtar tills jag åter igen har dem i min famn!


Sen vet i fasiken ifall jag vill släppa taget igen om dem..


Detta är den första sommaren där barnen kommer att ha haft mer tid borta från mig än nånsin..


Nu har de haft sin vecka på läger, sen blir det som det ser ut som en vecka hos N.

Sen efter det så blir det hemma hos mamma ..

De ska bygga lådebil...


Och det ser de framemot...

Även jag...

DÅ jag vill se om farsan min har utvecklat sin talang för lådebil.. haha..


Nåja, tiden finns till för barnen..


Jag verkligen älskar min familj....




Min älskade make, som längtar efter mig varje dag han jobbar.

Mina älskade barn som ger mig glädjen och skratten ;)

Mina föräldrar som alltid försöker ställa upp för oss.

Mina syskon som är totalt underbara att ha bråkstunder o annat med ;)

Mina svärisar ...och svägerskor o svågrar ;)

Ni är totalt underbara alla ...


<3 


Må friden vara med er, för den ska vara med mig nu och föralltid..;)'


<3 Ludvig Lindberg <3

<3 Julia Lindberg <3

<3 Leo Lindberg <3

<3 Drömmar <3

<3 Jag <3

<3 Vi <3


Min älskade familj!


Ingen kan misstro våran kärlek för varandra,

det räcker med att vi ser varandra i ögonen

för att kärleken ska visas.


<3

Kärleken sväller över oss,

den fyller oss.


<3

Barnen är en del av oss,

av vårt liv.

Även om biologin inte är korrekt.

Så är du ändå den de älskar mest.


<3

Du är en del av mitt liv,

du är en del av barnens liv.

Du är en del av våran familj.


<3

Prioriteten ligger högt..

Andra saker ska inte få vara med.

Våran kärlek är stark...

Den starkaste jag nånsin mött!


<3

Jag delar mitt hjärta i tre,

hoppas på dela den i fler.

Älskar er så ..

Mina duntroll till barn och min totalt underbara make.




 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 20 november 2008 18:32

  Jag använder inte mig utav denna bloggen så värst mycket, tanken var att jag skulle lägga ned den helt men jag kan inte riktigt släppa den.   Mycket för att det är den bloggen som jag haft länge nu, som jag kunnat skriva av mig på osv.   Men jag ha...

Av Annika - 12 juli 2008 13:37

  Ja, som alla fd eller nuvarande Svedalabor vet så är det sommarrocken just nu...värsta livet för dem som bor i närheten... de behöver inte betala för att gå in och lyssna, de kan bara sitta i sin trädgård och lyssna haha..   Men visst, det är en a...

Av Annika - 12 juli 2008 10:59

  Så alla som vill ha den måste ta kontakt med mig här på denna bloggen. Skriv en kommentar med hänvisningsadress till er så kommer jag skicka länken med bloggen till den.   Mvh Annika ...

Av Annika - 10 juli 2008 20:34

  Pga vissa händelser kommer jag att välja att ta bort denna blogg och göra en anonym sådan som ej kommer ges ut mer än till de närmsta.   Inte för att jag inte trivts på denna bloggen , det har jag verkligen gjort. Men det finns viss tid när man int...

Av Annika - 9 juli 2008 17:58

  Ja just ni....   Ert försök att få mig o min man sura på varandra gick inte vägen.   SEN när skulle jag vilja ha ett konto på en datesida????   Och det ironiska av allt.. VID tiden kontot skapades .. SOV jag redan....    Vissa jobbar medans andra s...

Ovido - Quiz & Flashcards