Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Annika - 12 februari 2008 23:06




Hanna Rudqvist !


Om några timmar så är det din födelsedag!Inte att jag glömmer den .. Här får du en tårta så fin , precis som min pappa sin.Hoppas du får en mysig dag med familjen imorgon .Och att dina presenter blir till minnen för kommande år.En stor födelsedagskram från mig till dig.Många stora kramar ..Din gamla trofasta vän / Annika

Hanna R blir 31 år den 13/2-2008 ..

Av Annika - 12 februari 2008 22:45



  


Jag och min stjärna Julia !


Jag har min lilla sötnos Julia , som är smart och vacker , både på en gång.

En smart lite busa , som gärna berättar sin dag i skolan om och om igen.

Hon älskar att gå på äventyr , museum , bio , parker.

Film i soffan med mamma , mys mys säger hon.

För varje dag blir hon äldre, smartare och matälskande ;)

För bara några år sedan blev hon ett , sen två sen storasyster och sen tre.

Så har det fortsatt hela tiden ända tills nu.

Detta året blir denna dam 9 år.

Om bara 9 år till så blir hon myndig. ... oj oj .. tiden går snabbt.

Hon är en underbar dotter och en underbar storasyster...

Älskar dig Julia .. / Mamma




Min lilla goa son Leo..

Även han har växt så det sprakar..

En stor pojk nu , en liten spillevink som gillar att busa och mysa.

Är en liten mammagris ,men har blivit mer och mer självständig för varje dag som går.

En stor gentleman i en liten kropp.

Även han gillar biobesök , museum och äventyr.

Filmstunderna med Julia och mamma är något som uppskattas mycket.

En snäll bebis var han med som liten , en pojk som var lätt att älska.

En underbar lillebror och son.

Dagarna går ..... och detta året blir han7 år.. Ettan nästa .

Älskar dig Leo / Din mamma




MIn älskade make !


Hur skulle jag klara livets tuffa steg om jag inte hade haft dig.

Du peppar mig att ge mig ut på nya äventyr , att kämpa för min familj ..

Du har förgyllt mitt liv med din kärlek , och din humor.

Stunderna med dig är totalt underbar.

Att mysa med dig , att känna mig nära dig , att få dela mitt liv med dig ..

Är totalt underbart , totalt hängivande ... du har mitt hjärta i din hand , du har min kärlek i ditt hjärta.

Tack för att du finns för mig , tack för att du finns för våran familj.

Tack för allt i hela universum ..

Tack för att du är du och att du finns ...


 / Din fru Annika



Så mina slutord är följande :


Livet är för kort för att bråka , livet är för kort för att hämnas ,livet är för kort för att sörja någon som lever.

Livet är för kort för att tjafsa .

Livet är för kort för att inte levas... livet är alldeles för kort för omöjliga mål.

Allt är värt att leva för , även den man som mest avskyr ....



Ovido - Quiz & Flashcards