Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

Värsta livet i Svedala nu!

Av Annika - 12 juli 2008 13:37


Ja, som alla fd eller nuvarande Svedalabor vet så är det sommarrocken just nu...värsta livet för dem som bor i närheten... de behöver inte betala för att gå in och lyssna, de kan bara sitta i sin trädgård och lyssna haha..


Men visst, det är en annan femma när man är där, man kanske vill sitta i öltältet eller bara slappa på gräset och njuta.. eller träffa vännerna....


Och dessutom... trevligt är det där !


Och det är tydligt att folk från hela Sverige osv ... kommer...

För från Göteborg så finns det skyltar lite överallt OM just Svedalas egna rock.......


Svedala är och förblir det lilla underbara samhället som i vanliga fall äro rätt tyst .. skönt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 20 november 2008 18:32

  Jag använder inte mig utav denna bloggen så värst mycket, tanken var att jag skulle lägga ned den helt men jag kan inte riktigt släppa den.   Mycket för att det är den bloggen som jag haft länge nu, som jag kunnat skriva av mig på osv.   Men jag ha...

Av Annika - 12 juli 2008 10:59

  Så alla som vill ha den måste ta kontakt med mig här på denna bloggen. Skriv en kommentar med hänvisningsadress till er så kommer jag skicka länken med bloggen till den.   Mvh Annika ...

Av Annika - 10 juli 2008 20:34

  Pga vissa händelser kommer jag att välja att ta bort denna blogg och göra en anonym sådan som ej kommer ges ut mer än till de närmsta.   Inte för att jag inte trivts på denna bloggen , det har jag verkligen gjort. Men det finns viss tid när man int...

Av Annika - 9 juli 2008 17:58

  Ja just ni....   Ert försök att få mig o min man sura på varandra gick inte vägen.   SEN när skulle jag vilja ha ett konto på en datesida????   Och det ironiska av allt.. VID tiden kontot skapades .. SOV jag redan....    Vissa jobbar medans andra s...

Av Annika - 8 juli 2008 05:59

  Jag vet inte hur många spindlar som blivit dödade då talesättet alltid är detsamma ang spindlar. Dödar du en spindel så regnar det imorgon!   Ja, HÄR ösregnar det!   Det är som att någon satt på kranen åt mig, inte alls skoj .. Och snart ska man m...

Ovido - Quiz & Flashcards