Direktlänk till inlägg 27 juni 2008

Att stanna upp och tänka lite extra:

Av Annika - 27 juni 2008 20:07


Det är något alla borde egentligen göra i sitt liv.

För att få bättre perspektiv i livet och kanske ändra på sådant som uppenbarligen är sådant de mår dåligt utav.


Jag sitter här i min lägenhet och tar det lungt, bara tar djupa andetag och känner lugnet inom mig!


Det finns stunder i ens liv som kan uppfattas som hektiska och jobbiga.

Men det går att ändra på!


Genom att du själv tar ansvar för dina egna handlingar, genom att du visar din inre styrka på ett positivt sätt!


Jag har gjort en del orätta saker i mitt liv, det är jag nu medveten om.

Och jag ber om ursäkt för detta till de berörda utan att nämna några namn!

Jag vet vart mina vänner finns, och jag vet vilka mina fiender är.

Tyvärr så insåg man för sent, att vissa man ansåg var sina vänner inte alls var det.

De var som jag kallar det, uppdragspersoner.


Jag har insett en sann sak till...


Att den som sett som sin fiende ett himla bra tag iallafall inte går bakom rygg på en, andra som utger sig för att vara en vän... var den som tog vad den ville och sedan stack ...

Jag är inte bitter för det, är bara glad att den stack..

Jag mår bättre nu, än när man hade den vänskapen.......


Kanske för att den person gång på gång visade svagheten på att vilja trycka ner annat folk.


Man har sina svaga punkter även jag.


Men jag kommer inte släppa in dem i mitt liv igen.

Inte en chans....

Dum som man tydligen var, så trodde man att vissa var bättre än andra..

Ack så fel man kunde ha då.


Blunda, och öppna ögonen igen...

Det var det sista ni såg utav mig!


Läs och vrid mina bloggar till vad ni vill, tro saker, försök aldrig förstå dem.

Jag vet vad jag behöver, jag vet vad jag vill ha.


Och där ingår inte vissa människor ... definitivt inte ni.


Inga kommentarer kommer bli lästa från er, de raderas direkt....





 
 
Agda

Agda

27 juni 2008 21:30

Hej! Jag blir berörd när jag läser ditt inlägg och håller med dig fullständigt. Jag har också varit med om "vänner" som skulle ha varit "vänner" men ack så är det inte. I denna bloggvärld finns som i den vanliga världen, lögnare och de som gaddar ihop sig mot en. Jag vet ett visst blogg-gäng som tror att de äger hela denna bloggagratis. De intrigerar sig mot andra och snackar skit så andra också tror på dem, hugaligen vilka typer det finns. Jag håller med dig. Keep on going and doing what You do - du är precis rätt för mig. Jag måste ha min blogg med fingerat namn för jag har blivit påhoppad i mitt liv, fått lägga ner blogg efter blogg pga detta sammangaddade gäng. Kram från Agda

http://dittdatt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 20 november 2008 18:32

  Jag använder inte mig utav denna bloggen så värst mycket, tanken var att jag skulle lägga ned den helt men jag kan inte riktigt släppa den.   Mycket för att det är den bloggen som jag haft länge nu, som jag kunnat skriva av mig på osv.   Men jag ha...

Av Annika - 12 juli 2008 13:37

  Ja, som alla fd eller nuvarande Svedalabor vet så är det sommarrocken just nu...värsta livet för dem som bor i närheten... de behöver inte betala för att gå in och lyssna, de kan bara sitta i sin trädgård och lyssna haha..   Men visst, det är en a...

Av Annika - 12 juli 2008 10:59

  Så alla som vill ha den måste ta kontakt med mig här på denna bloggen. Skriv en kommentar med hänvisningsadress till er så kommer jag skicka länken med bloggen till den.   Mvh Annika ...

Av Annika - 10 juli 2008 20:34

  Pga vissa händelser kommer jag att välja att ta bort denna blogg och göra en anonym sådan som ej kommer ges ut mer än till de närmsta.   Inte för att jag inte trivts på denna bloggen , det har jag verkligen gjort. Men det finns viss tid när man int...

Av Annika - 9 juli 2008 17:58

  Ja just ni....   Ert försök att få mig o min man sura på varandra gick inte vägen.   SEN när skulle jag vilja ha ett konto på en datesida????   Och det ironiska av allt.. VID tiden kontot skapades .. SOV jag redan....    Vissa jobbar medans andra s...

Ovido - Quiz & Flashcards