Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Resa till våren !

Av Annika - 30 mars 2008 18:41



Ja man kan kalla det de iallfall .


För när vi lämnade vårat hem så var här fullt med snö , så mycket att jag hade hela foten i snödrivan och på bilarna så fanns det ungefär tio femton cm med snö!

Ju längre söderut vi kom desstu mindre med snö fann vi , vilket iofs var grymt underbart.

När vi kom till Varberg till "The chef" och tog våran pause så måste jag klaga på deras sätt att vara mot folk och maten.


Oj oj , deras sätt att vara mot sina kunder var minst sagt skamligt.

Aldrig har de varit så otrevliga mot nån tidigare när vi varit där .

Nu så var det sura miner och otrevligt sätt mot folket.

Maten tog nästan en timma på att komma ut till oss , och när man väl får den så är den inte ens bra lagad.

Köttet var rött i mitten , barnens pommes var fullt med salt och krydda .

Min dagens var skit , rent ut sagt.

Kalopsen var översaltad , potatisen smakade vatten och inget bröd fanns det heller.


Fattar inte varför de inte satsar på att enbart ha tre sorters maträtter , en kötträtt , en fiskrätt och en vegetarisk rätt.

Och då att ALLA får dryck och sallad och bröd till maten.

 Och att detta går att få i barnmeny givetvis.


De har alldeles för många maträtter att välja mellan , de har för lite med hälsomat.


I barnens meny med korv /hamburgare med pommes ingick dryck i form av läsk , inte mjölk som jag tog till dem.

Varför månar de inte om barnens hälsa ?


Det klagas på måtten på oss svenskar , men inte tänker de på det när de servar barn med sånt skit .


Iallafall , nu är man hemma igen efter att ha spenderat tid med min kära mor och far och broder och resten !

Var hos syrran o firade min svåger på sin födelsedag , var även hemma hos Anessa och Assen och Lajla ..

Valparna var ju grymt underbara och söta ....


Hoppas Assen fått ihop Lajlas säng nu då ... kan bara säga IKEA ..

Nej nu ska jag fixa o dona lite här hemma...


Men en sista sak !

Anessa .. nästa gång ses du och jag på annan plan... just u and me baby ... ;);)

Seeee yaaaa all later ..





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 20 november 2008 18:32

  Jag använder inte mig utav denna bloggen så värst mycket, tanken var att jag skulle lägga ned den helt men jag kan inte riktigt släppa den.   Mycket för att det är den bloggen som jag haft länge nu, som jag kunnat skriva av mig på osv.   Men jag ha...

Av Annika - 12 juli 2008 13:37

  Ja, som alla fd eller nuvarande Svedalabor vet så är det sommarrocken just nu...värsta livet för dem som bor i närheten... de behöver inte betala för att gå in och lyssna, de kan bara sitta i sin trädgård och lyssna haha..   Men visst, det är en a...

Av Annika - 12 juli 2008 10:59

  Så alla som vill ha den måste ta kontakt med mig här på denna bloggen. Skriv en kommentar med hänvisningsadress till er så kommer jag skicka länken med bloggen till den.   Mvh Annika ...

Av Annika - 10 juli 2008 20:34

  Pga vissa händelser kommer jag att välja att ta bort denna blogg och göra en anonym sådan som ej kommer ges ut mer än till de närmsta.   Inte för att jag inte trivts på denna bloggen , det har jag verkligen gjort. Men det finns viss tid när man int...

Av Annika - 9 juli 2008 17:58

  Ja just ni....   Ert försök att få mig o min man sura på varandra gick inte vägen.   SEN när skulle jag vilja ha ett konto på en datesida????   Och det ironiska av allt.. VID tiden kontot skapades .. SOV jag redan....    Vissa jobbar medans andra s...

Ovido - Quiz & Flashcards