Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Annika - 8 mars 2008 22:01



Min älskade familj

Ni ska veta hur mycket jag älskar er ,

Ni finns högst upp i mitt liv , alla mina familjmedlemmar.

Mina föräldrar som gav mig mitt liv ,

Mina syskon som gett mig skratt och tårar.

Mina barn som jag gav livet till och som ger mig allt jag behöver.

Min älskade make som stöttar mig varje dag i mina stunder av tankar.

Mina far/morföräldrar som givit mig så mycket kärlek ,

Mina vänner som funnits för mig i vått och torrt och som jag räknar in i min familj.

Mina svärföräldrar som alltid stöttat mig och min familj.

Som alltid ställt upp för mig och min make och barnen.

Mina svägerskor som är totalt underbara och hängivna och som är de bästa barnpassarna i världen och underbara vänner till mig.

Mina svågrar som finns där när man verkligen behöver dem.


Ni finns alltid för mig och jag finns alltid här för er.

I vått och torrt , i mjuka och tuffa tider.

Tiden står still när man umgås med er..


Att ha en sån kärleksfull familj betyder allt.

Allt groll som finns runt omkring betyder inget alls , när man ser hur fin familj man har ..

Som ensam är man inte lika stark som enad familj.


Skrattet ger liv åt nya andetag...

Leenden ger liv åt ny styrka.

Kärleken ger en mat för livet.

Närheten ger en styrkan att fortsätta.

I mörka tider när det kan kännas tufft , så finns vi för varandra.

Och mitt hjärta ... ÄR fullkomligt tack vare er.


Nu återstår vår kamp om att få vårt kärleksbarn.

En liten längtan .... efter att få fullborda vårt kärleksliv med ett kärleksbarn.


Men de som säger : Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ..

Har inte upplevt sorgen och besvikelsen över att ha förlorat sina små änglar.


De som säger att våran tur kommer : De vet ... Att vår längtan är stark.

De vet .. att vi älskar varandra och att vi klarar allt.


Tack mina älskade familjemedlemmar ..

Ni är allt !

Ovido - Quiz & Flashcards