Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Annika - 21 mars 2008 19:54

Här sitter man och snörvlar och känner sig allmänt totalt borta från all firande som ska ske imorgon.

Leo sitter på sitt rum och snörvlar och kollar på Postkodmiljonären , han såg oxå min svägerska i publiken precis som jag ;)


Idag vid middagsbordet så kallade Leo min make för pappa .

Känns underbart men ändå lite underlig känsla ...

För ingen har bett dem kalla honom det , utan vill de så gör det de.


Sitter o kollar på House nu , ett program som jag älskar ;);)

Min gubbe jobbar i helgen vilket gör att jag kan slappa och ta det lungt ... fast det hade varit godare att få mysa med honom o låta honom ta hand om mig.

Men men... vad ska man göra ... Min svägerska är ute o svirar , jag skulle egentligen vatt med dem o festat MEN inte när man mår skit..


Febern går upp och ner hela tiden , just nu ligger den på 37,2 men för ca en timma sedan tog jag en tabl så den har ju sänkt den.

Pendlar mellan 37-39 grader hela tiden ...


Nej nu måste jag ta o vila mig lite framför soffan o så ...

Så får ni ha en trevlig Långfredag så mycket ni bara kan !!!!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards