Alla inlägg den 29 april 2008

Av Annika - 29 april 2008 00:11

Gud , va jag kan fnissa ...

Denna man ... Jamie ... Han är asläcker , grym dialekt , och asmysig röst ..

Hade en dröm om honom , eller rättare sagt , han invaderade mina drömmar inatt ... Yeeehaaaaaa säger jag bara ..hoppla och ge mig samma dröm inatt eller en fortsättning på den då !

Helt otroligt , här är man idag snart 29 år gammal , lever som en gift kvinna och har två underbara barn... OCH ändå så fnissar jag som en galning när jag ser honom , när jag hör honom sjunga ;) O vilken telefonröst han har sen då ... oj oj oj ..

Oavsett vad man tycker om hans musik , så älskar jag den.. inte bara för att hans röst men för att jag gillade den från första stund , okej , även han var ju grymt läcker hehe... När han var med i popstars 2002 ... shiiiit , en liten pojk hade man i sin famn och röstade fram honom ... Mannen kom trea , både jag o min dotter bara avgudade honom och hans leende !

EN man som man föll stenhårt för , det vill säga .. jag var 23 år gammal , jag var två barnsmor och helvetes så käääär i en idol .. Jag var nog rejält sen i tonåren tror jag .. ;)

När jag var tonåring så fanns det inga killar som fick mig att bli förtjust i nåt band ... DÅ var musiken något som man föll för , stilen var viktig , men vem som sjöng spelade ingen roll .. Madonna iofs , men hon var en kvinna och min syster som var boende i Usa , hon var min idol...

Men denna mannen Jamie , han fick mig på fall , mina knän darrar än idag , för hans läckra stil .. för hans underbara röst .. För att han kom in i min dröm och dit är han mer än välkommen åter igen !

SÅ Jamie , kom gärna åter in i mina drömmar ... *Slurp*

Knacka lätt på min dörr så öppnar jag för dig , så att du kan få komma in i värmen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards