Alla inlägg den 28 april 2008

Av Annika - 28 april 2008 00:35


En kvinna störs av vad en man glömmer - en man av vad en kvinna kommer ihåg.

=

Ja , det är nog samma surhetsgrad där !



Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn är att de inte gillar att en främling fattar 90% av deras beslut.  

=

Så Blomkål är ingen annan person , det är alltså din **** .. *asg*


Många män har fallit för en kvinna när ljuset varit så dåligt att han aldrig skulle ha köpt en kostym under liknande förhållande.

=

Kan nog påstå detsamma om oss kvinnor ...fast i en annan form

Mitt förhållande till det vackra franska språket är ungefär som förhållandet till min hustru. Jag känner dem, jag älskar dem, men jag behärskar dem inte.

=

Citat kan vara grymt sanna !

Sann kärlek kan inte döljas

=

Nej sant , jag tror jag kan se den i dina ögon !


Att bli far är inte svårt, att vara det är svårt

=

Nej det har vi ju märkt , tur att barnen har en som finns för dem i manlig form.


Med detta tackar jag för mig själv i rampljuset ..Jag bugar och bockar för applåderna vi fått , äran till våra fantastiska citatsskrivare och mina inlägg förståss !

Kul att ta del av vissa citat så väl , de klingar , de passar in på vissa personer , bättre än något annat !

Ha det nu så riktigt gott .. ! Farväl


 

Ovido - Quiz & Flashcards