Alla inlägg den 3 april 2008

Av Annika - 3 april 2008 09:16


Sitter här och kollar runt på vad nätet har att erbjuda mig idag ,

Allt från tragiska nyheter till knarknyheter får man läsa om.


Men då jag sett filmen Solstorm på bio så fastnade jag för nyheten om den.

Izabella Scorupco uttalar sig om filmen där de tydligen lagt på sexscener i DVD verisionen som inte fanns med på bioklippet.


Hon visste inte om detta ! Smaklöst är nog hennes enda ord just nu.


Du kan vara lugn Izabella , filmen suger !

Jag hade höga förväntningar på filmen , men den svek från första stund.

Så lite extra porr i filmen , behövs ärligt.

För den är så långtråkig.


Jag har inte samma åsikt som kritikerna har tydligen , men då filmen känns utdragen och seg så förlorade den rätten att få ses en andra gång.

De få stunderna som upplevdes som bra , de var verkligen få.


Så jag rekomenderar inte filmen , inte ens att hyra eller att vänta på att den ska komma på tv.

Så seg är den.

Det enda positiva med att hyra den är att man kan snabbspola fram den.. så att man slipper mer eller mindre att se en film som är så långdragen ..


Utav fem stjärnor så får den inte ens en hel stjärna , utan en halv .


Tack för mig idag !

Av Annika - 3 april 2008 00:12


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Idag är det den 3 april -2008

Min älskade make Ludvig blir 27 år idag.


Jag har inte kunnat ge dig den gåva jag önskat jag kunde ge.

Men du har mitt hjärta för alltid.


Jag och barnen säger grattis till dig !


Älskar dig <3



Ovido - Quiz & Flashcards