Alla inlägg den 2 april 2008

Av Annika - 2 april 2008 20:24



Dagen då du försvann!

Vem var det som försvann ?


Han som jag levde med , han som jag hade två barn med.


Jag tror inte någon har insett hur illa han gjorde barnen och mig !

Jag tror inte han själv har insett och förstått det.


För ursäkten som han borde ha gett , den har jag aldrig hört.

Ärligt , vet inte om jag skulle kunna tro på det han än säger idag.


Se på mig nu !


Hela mitt liv , hela min värld är min familj , mina två barn..

De är en del av den jag är.


Varför ska jag be om ursäkt för att jag skyddar mig och mina barn ?

Varför ska jag be om ursäkt för att jag har satt ett skal av skydd om mig och om barnen ?

Hela min värld består av mig och mina barn och min familj.

Min kärlek för mina barn har gjort mig starkare.


Varför ska jag be om ursäkt för den jag är ?


Varför skulle jag tro att du idag skulle börja bry dig ?

Det är för sent , du är för sen...

Bortom alla ursäkter du kan ge barnen , så finns det alltid tvivlan och misstron på dina ord som kommer ligga där och pysa.


Där bortom himlen , där finns det inga tvivel , det finns inga tårar eller svek.

Och till alla dom , som inte kan förstå ..

Varför jag mina barn skyddar !


När mina barn blöder , så blöder jag .

När mina barn gråter , så gråter jag.

När mina barn blir sårade , så blir jag sårad.

När mina barn känner sig sviken , så blir jag sviken.


Jag skulle aldrig kunna lämna mina barn för att leva ett liv med droger , alkohol , och festande.

När jag valde att föda barnen , att ha dem i ,mitt liv så valde jag oxå bort det liv som fanns innan de föddes.

Men tyvärr kan jag inte säga det om dig....


Du valde inte barnen , du valde att bete dig som en ickeman.

Du var inte mogen för att bli fader.

Du var inte mogen för att vara en man.

En mogen man slår inte sin kvinna.

En mogen man sårar inte sin kvinna.

En mogen man är inte ute efter att få sin kvinna ledsen.

En mogen man ... Är aldrig respektlös mot en kvinna.


En mogen man , är mogen att vara fader.

En mogen man , är mogen nog att ge upp sitt ungkarlsliv.

En mogen man , lämnar det sitt gamla för det nya.

En mogen man , är en fader av stolthet och kärlek.


En mogen person , är inte såsom.. dej..



Ovido - Quiz & Flashcards