Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

Grattis på mig själv i efterskott!

Av Annika - 23 juni 2008 12:14


I går fyllde man år....

Då fyllde man det sista utav 20 årstalet;)


Sen går man in i en ny tid, nämligen 30 års delen...


Vi började fira mig redan på lördagen , på lilla torg i malmö.


Middag,champange,massa drickat och ändå fick vi bara betala halva summan ;);) För hälften av allt fanns inte med ... så slutnotan var hälften så dyr haha...


En fin present till lilla mig då ;)


Jag fick Kylie Minouges parfym "darling" av min gubbe, och så ska jag iväg och köpa cykelhjälm till mig själv nu i dagarna ...

Jag måste måna om mitt huvud och vara ett föredöme för mina barn.


Kläder fick jag med av barnen, som jag hade på mig på midsommar ... jag valde dem själv men de fick äran att ge det som present haha..


Min gubbe och jag pratade om att kanske åka iväg nästa år på min trettioårsdag... så vi får se ...

Kanske vi tar en resa bara han och jag ...


Jag är inte den som gillar fester så där värst mycket... för mycket folk , för lite plats .. ingenstans att gömma sig på ...


Var hos farmor och firade henne med, vi delar ju dag .. o syrran min borta i USA ( hehe ) hon fick vara med i tankarna .. ;)

Vet ni hur svårt det är att handla till en äldre person?


Det fick bli en blomma, med en vas som jag inte tänkte alls på när jag köpte den påminner om tourning torso.. haha..

Det var farmors första tanke när hon såg den ..

Men men.. Min farmor är en sån person som typ kan ha miljoner med växter.. DE klarar sig ändå... MEN jag ? Nej .. de dör väldigt fort..

Kanske för att jag vattnar dem för ojämnt?


Idag åkte barnen på läger, känns att de inte är hemma.... på många sätt.

Ingen ringer på dörren, ingen dörr öppnas och stängs för jämnan.. inga gap eller "mamma" ... här är knäpptyst, förutom mitt klinkande på tagentbordet!


De kommer säkert ha jätteskoj, bara deras mor som är väldigt ledsen.. saknar dem som bara den......... verkligen saknar...


Undrar hur det ska gå för mig när de ska iväg senare?

Shiiiit jag kommer ju verkligen att sakna dem..

Stackars mig som kommer att plåga min man på detta då ..


Min älskade goa tös Angelika fick sin son i torsdags....

Men då hon haft en jobbig stund och så .. så väljer jag att inte träffa dem förrens Angelika är stark i sig , för att nu är hon inte bara mamma åt två . utan tre ....

Sen är jag inte mycket för att störa, herregud . låt dem andas.. jag kan träffa dem nästa gång jag åker ner...


Vädret här hemma är inte mycket att hurra för heller, hela vägen hem igår så kunde vi följa åskan ... och fick otroligt endast se en enda olycka... ( tur det iofs)

Sen fanns det iofs två idioter som gick på motorvägen, man kunde knappt se dem förrens man var riktigt nära dem...


Inget alls som varnade för att de gick vid vägkanten, hade man sett dem hade man kanske kunnat stanna upp och erbjuda nån skjuss till macken... det var ju ändå fyra km till .....


När vi kom hem så fick min man traska upp till grannen...

Levde rövare och min svägerska berättade för mig hur de betett sig i helgen... Bla använt sig utav taket och våran vägg för att klättra ned...

Så , imorgonbitti OM Ludde kommer ihåg så ska han prata med vår husvärd...


ÄR det konstigt att hela taket släpper in regnet? Nej.. det är ju inte det..

Hela vårt golv är ju totalförstört på altan... och så stal någon en grön utestol för oss som vi upptäckte i onsdags.


Här får man inget ha kvar för sig själv...


Nej nu ska jag njuta av att lägga mig på soffan... FÖR att kunna ha krafter sen att "dra sig iväg" för att handla mjölk som är laktosfri!


 




















Min älskade make ;)




















Min älskade dotter och son hemma hos mormor på midsommarafton!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 20 november 2008 18:32

  Jag använder inte mig utav denna bloggen så värst mycket, tanken var att jag skulle lägga ned den helt men jag kan inte riktigt släppa den.   Mycket för att det är den bloggen som jag haft länge nu, som jag kunnat skriva av mig på osv.   Men jag ha...

Av Annika - 12 juli 2008 13:37

  Ja, som alla fd eller nuvarande Svedalabor vet så är det sommarrocken just nu...värsta livet för dem som bor i närheten... de behöver inte betala för att gå in och lyssna, de kan bara sitta i sin trädgård och lyssna haha..   Men visst, det är en a...

Av Annika - 12 juli 2008 10:59

  Så alla som vill ha den måste ta kontakt med mig här på denna bloggen. Skriv en kommentar med hänvisningsadress till er så kommer jag skicka länken med bloggen till den.   Mvh Annika ...

Av Annika - 10 juli 2008 20:34

  Pga vissa händelser kommer jag att välja att ta bort denna blogg och göra en anonym sådan som ej kommer ges ut mer än till de närmsta.   Inte för att jag inte trivts på denna bloggen , det har jag verkligen gjort. Men det finns viss tid när man int...

Av Annika - 9 juli 2008 17:58

  Ja just ni....   Ert försök att få mig o min man sura på varandra gick inte vägen.   SEN när skulle jag vilja ha ett konto på en datesida????   Och det ironiska av allt.. VID tiden kontot skapades .. SOV jag redan....    Vissa jobbar medans andra s...

Ovido - Quiz & Flashcards