Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Annika - 19 juni 2008 18:36


Imorgon bär färden av!

På självaste midsommarafton åker vi till skåneland.

Lite si och så om hur vi ska ta oss ner, mycket för att underlätta för min  make iomd hans arbete under natten.


******


Jag har ingen lust att åka tåget, mycket pga att jag vet hur rastlös min make blir, barnen är jätteduktiga på tåget;)

Och vi får se, kanske han är pigg när han slutat jobba så vi kan dra direkt... men innan det sker så måste jag iallafall packa.. klart ..


*****


Jag hatar att vara utan barnen en längre stund.. en natt, två, tre okej ( undantag mina föräldrar)

Jag kommer vara hur orolig som helst nu när de ska vara bortresta nästa vecka.

Och givetvis så kommer de inte att åka vind för våg utan kommer ha väldigt ansvarsfulla människor omkring sig men oron .. den finns där ändå.


*****


När de sedan ska vara hemma drygt en vecka hos mig så kommer jag överrösa dem  med massa kärlek..

ÄNNU mer än nu.

Sedan bär det av igen, till **.

 Jag hatar det, om jag ska vara ärlig.

Jag vill helst ha mina barn för mig själv... totalt...


****


Och jag längtar redan.. EFTER deras hemkomst ;)


*****


På söndag blir det sista av 20 åren... alltså 29 år!


Oj oj, känner man sig gammal?

Nej, ser det däremot som en ny tid och en ny era.

Som att saker och ting kan ändras, som att jag har livet framför mig.

Min dotter blir ju 9 år och sonen min blir 7 till vintern.


****


Nej nu ska jag ta o umgås med mina små duntroll...

För jag gör vad som helst för mina små barn...

SKYDDAR dem mot fara ... ;)


*Älskar er mina älskade barn*

Ovido - Quiz & Flashcards