Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Annika - 2 juni 2008 16:26


Om jag hade haft en enda önskan som jag kunde fått uppfylld...

Då hade jag valt en önskan som sitter ända in i min benmärg.


Det är inte lätt att inte få säga:

Det är inte lätt att inte få känna:

Det är inte lätt att glömma:

Det är inte lätt att gå vidare utan dig här:


Det är minnena som kommer leva vidare... med eller utan oss!


Det finns frid hos dig, kanske det är allt det jag behöver?

Det är något mer jag behöver...

Än att bara höra orden, jag kanske behöver din hand jämte min.


Kanske jag behöver .....höra dig...

Säga det där....

Men det är inte lätt..... för mig att inte säga...


Jag vet att vi kan klara ...

Jag vet vad vi kan..

Jag vet vad som är magi...


Jag vet vad som är sant.

Du är en ängel för mig..

Du är mannen i mitt liv.

Jag vet inte vad ... men du gör mig galen.

Du gör mig helt vild...


Din vilja är min lag..

Din doft gör mig svag.

Jag vet inte hur, men du har makten.


Du kan få mig att le, gråta och somna med ett leende på läpparna.

Det är något jag kallar en del av kärlek..

Det är som om att livet valt ut dig och mig.


Det är så det känns....

Att älska någon som dig.

Man vet aldrig vart man har dig...


Ändå... så sitter du här...

I mitt hjärta ...

Och skönheten du givit mig ...

Är kärleken .. som lever inom mig ...


Släpp aldrig taget, jag har inte gjort det.

Jag har inte slutat dig älska..

Inte slutat ha dig i mitt hjärta...

Du gav mig värme, du ger mig det än.


Du är och förblir min stora och enda sanna kärlek.

Du har givit mig så mycket mer.


Du är min magi, mitt öde...

Du vet det i slutet ...

Du vet vart jag finns.


Tag min hand, håll mig hårt.

Visa mig vägen till friden...

Visa mig vägen hem!


Älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards