Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Annika - 11 maj 2008 21:13


Ja idag får jag säga vad jag vill utan att jag håller igen ... kul , nice .. fett nice;)


Är lite sargad i kroppen serru , röd av solens härliga strålar...


Men något som jag vill skriva om är ju hat !


Hat är något som existerar för alla , även inom mig.

Jag är inte skenehelig , jag är ingen kossa men jag vet när jag får säga stopp....

Och nu säger jag stopp.



Idag är det min dag , så enkelt är det.

Idag är dagen då jag får säga vad jag vill utan att någon eller något kan stoppa mig ;)


Varför är det min dag ?


Jo för att ja gör det till min dag!


Jag gillar inte många av de människor som finns där ute , speciellt i de södra regionerna , men å andra sidan sett så är det ändå ömsesidigt.

När jag åker ner nästa gång så blir det banne mig inte lätt för folk att få veta när eller OM jag åker ..

Då jag inte kommer yttra mig ett enda ord !


Det enda som är grymt skönt är ....

Just nu jobbar jag för fullt så det finns ingen tid för annat ändå.


Jag har ett schema denna veckan som ser ut så här:

( exl det som skall göras hemma då )


Måndag : 08:00-12:00

Tisdag : 17:00-20:00

Onsdag : ledig från jobb ;)

Torsdag : 08:00-12:00 / 17:00-20:00

Fredag 09:00-17:00

Lördag 16:00-23:00

Söndag 08:00-12:00


Så kan lungt säga : Onsdag är en dag jag kommer njuta av ordentligt .. gött mos ;)


Spelade lite på bingo idag , vann jackpott så jag vann 1000 kr ;)

Blev chockad själv över summan då jag ej såg att jag fått bingo inom 60 bollar ;)


Min svägerska sitter där borta i soffan o spelar på sin dator , Ludde på sin och jag sitter här o fjöntar mig hehe..


Jag vänder inte kappan efter vinden , men jag kan spela med  efter vindens alla konster ...


Nej hej hopp , nu drar jag mig .. haj på daj !


Ovido - Quiz & Flashcards