Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Britney Spears ... levande död ??????

Av Annika - 23 januari 2008 23:25






Britney Spears !


Det kan inte vara lätt att vara henne !

Och det kan definitivt inte varit lätt för henne att växa upp med en sådan sträng och troende mor som hon har haft hela tiden.


**************************************************
***************************

Såg på ett reportage idag om Brittan, Är det konstigt att hon slagit bakut ?

Är det konstigt att hon beter sig som hon gör ?



 *************************************************
*******************************



Nej jag tycker inte det !


Hon föds , hon blir ledd in i en värld som består utav galna fotografer , en hel drös med folk som bestämmer allting över henne.

Hon började slå ifrån sig alla folkets viljor.

Hon ville testa och stå på egna ben , men hur lätt är det när man under hela sitt liv fått allt serverat på en bricka , och inget förklarat för sig heller.

Ett barn som får allt såsom hennes mor har gett henne så är det inte konstigt att hon blir så här.


En sak som många med mig kan hålla med om , Hon mår inte bra.

Inte bara på hennes betende utan även genom att se henne i ögonen.

När hon valde att vara med Kevin eller lyckosökaren som man även kan kalla honom för så blev det bara för mycket för henne.

Hon insåg inte det själv ,men hela vida världen gjorde det.


Britney är inte mer än människa , man söker efter det man saknar eller tom har saknat under sitt liv , nämligen tryggheten och kärleken .

För även om hennes mor och far säkerligen givit henne detta så har de inte gjort det tillräckligt.


Jag är inte expert på området , men jag har lärt mig en hel del .


All fokus ligger på Brittan , men som det ser ut som så anser folket att Kevin tar bra hand om barnen , ja eller hur .. han har barnflickor som tar hand om dem , han festar och beter sig lika illa som vanligt men med ännu mer fokus på sig.


Det är inte bara Britney som behöver hjälp , de behöver både hjälp.


Det jag hade helst sett som hjälp för Britney är att komma ifrån allt vad kändislivet heter.

Hon behöver komma vidare , och det utan folk som vill utnyttja henne och använda henne för att tjäna mer pengar.

Få ut henne på landet , eller rent av ut ur Usa.


Låt henne få träffa människor som har suttit i hennes sits , som kunnat ta sig ur det , kanske inte första försöket utan kanske andra eller tredje.

Hon behöver inte se sig själv hela tiden i tidningen , hon mår redan så jäkla dåligt redan.

Hon behöver närhet och kärlek från sina närmsta , men även stöd från dem.

Att åka in på kändisrehabiliteringar är inte något för henne , med tanke på att hon flyr dem varje gång.


Någon måste ta tag i henne , ta tag i det hon behöver hjälp med.

Ibland önskar jag att jag kunde bara liksom ringa upp henne , prata med henne , se om mina erfarenheter kunde ge henne någon tröst.

Jag skulle aldrig göra det för att få kändisstatus , aldrig ..

Jag skulle nämligen inte vilja bli jagad och aldrig få en lugn stund i mitt liv .

Hellre leva anonymt än leva ett liv med allas ögon på en.


Pengar är inte allt i livet , men kärlek behövs ..

Men inte kärleken man kan få från killar.

Det Brittan behöver nu är lugn och ro och tid för att läkas.

Låt henne vara , köp inte skvallertidningar som lever på hennes hälsa.


För jag är rädd för att hon kommer avsluta sitt liv i förtid.

OM hon inte får den absoluta hjälpen som hon behöver.


Alla säger sig inte kunna hjälpa henne ,

men ändå så hjälper de tidningarna att bli rika på henne , de hjälper Brittan att må dåligare .

Hade alla lämnat henne ifred så hade hon lättare kunnat repa sig.

Utan inblandning och psykisk terror från folk som inte kan ge sig.

Och HADE Kevin brytt sig alls om henne , så hade han hjälpt henne Långt innan hon visade sig offentligt att hon mådde dåligt.


Detta är inget som sker över en natt , hon har mått dåligt så länge och ändå så levde han på stjärnstatusen som han fick genom henne.


Britney är skyldig till många saker:


*Att behöva kärlek för att känna sig lycklig*

*Att ge folket något att prata om hela tiden*'

*Att fly från sig själv och verkligheten*


Att söka det som flera tusentals andra söker ...

Trygghet ömhet och närhet.


Och om inte Britney finner lugnet och harmoni i sig själv, hur ska hon kunna vara förälder då ?


Det säger sig självt att britney bara är en människa , men måste man trycka ner henne ännu mer ????


*(((*)))* Låt Britney läka ifred  *((((*))))*



 
 
Ida

Ida

24 januari 2008 00:08

Det ÄR synd om Brittan=(

http://www.idahoj.bloggagratis.se

 
miller målarkludd

miller målarkludd

31 januari 2008 19:57

hejsan
jo, det är tragiskt. Jag kan bara instämma i det du skriver. Jag såg också ett program där det togs upp om hennes fall, på Dr Phil. Sedan blev jag väl lite besviken på att Dr,Phil sitter och gör ett helt program om "enbart skvaller, om Britney" .
Dr.Phil sjönk i mina ögon.

miller målarkludd

http://www.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 20 november 2008 18:32

  Jag använder inte mig utav denna bloggen så värst mycket, tanken var att jag skulle lägga ned den helt men jag kan inte riktigt släppa den.   Mycket för att det är den bloggen som jag haft länge nu, som jag kunnat skriva av mig på osv.   Men jag ha...

Av Annika - 12 juli 2008 13:37

  Ja, som alla fd eller nuvarande Svedalabor vet så är det sommarrocken just nu...värsta livet för dem som bor i närheten... de behöver inte betala för att gå in och lyssna, de kan bara sitta i sin trädgård och lyssna haha..   Men visst, det är en a...

Av Annika - 12 juli 2008 10:59

  Så alla som vill ha den måste ta kontakt med mig här på denna bloggen. Skriv en kommentar med hänvisningsadress till er så kommer jag skicka länken med bloggen till den.   Mvh Annika ...

Av Annika - 10 juli 2008 20:34

  Pga vissa händelser kommer jag att välja att ta bort denna blogg och göra en anonym sådan som ej kommer ges ut mer än till de närmsta.   Inte för att jag inte trivts på denna bloggen , det har jag verkligen gjort. Men det finns viss tid när man int...

Av Annika - 9 juli 2008 17:58

  Ja just ni....   Ert försök att få mig o min man sura på varandra gick inte vägen.   SEN när skulle jag vilja ha ett konto på en datesida????   Och det ironiska av allt.. VID tiden kontot skapades .. SOV jag redan....    Vissa jobbar medans andra s...

Ovido - Quiz & Flashcards