Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Annika - 3 januari 2008 20:00




Du är speciell !


I mitt liv ,

finns du ,

Utan dig vore mitt liv kärlekslöst ,

utan dig vore mitt liv tomt.


Jag vill bara hålla om dig ,

krama dig ,

känna mig lycklig.


Jag har sagt till dig vad jag känner ,

Jag har visat dig om och om igen ...

Hur stor kärlek jag har för dig.


<3



Du är speciell ,

Du är underbar ,

Du är min ,

Du är min drömman.


Ge efter för våran fullkomliga otroliga kärlek.

Ge oss tiden vi behöver.


Ge oss allt vi önskar ..




<3 Jag älskar dig <3




Mina små älskade barn.

Ni är en del av mitt hjärta ,

en del av min själ.

Utan er vore mitt hjärta ihåligt,

utan er vore jag ledsen ,

utan er vore mitt liv fullt med tårar av sorg.


Hur kommer det sig att man saknar den man älskar så ?

Hur kommer det sig att man inser vad man har när man saknar ?

Varje minut av mitt liv , saknar jag er när ni inte är med mig.

Varje dag i mitt liv är jag lycklig för att jag har er.

Varje år hyllar jag min kärlek för er ,

för det är ni värd.


Mamma saknar er varje dag ,

Mamma älskar er varje dag ,

Mamma ler varje dag med er ,

Varje minut finns ni i mina tankar ,

varje sekund finns ni bankandes i mitt hjärta.



<3 Julia och Leo <3


Mamma älskar er !



Denna stund som nu , så finns det stunder av saknad och av kärlek.


Mina tankar kring livet har ändrats drastiskt sedan mina små barn tog sina första andetag .

De gav mig något jag inte trodde fanns ,

en kärlek som inte rubbar sig varken av storm eller krig.


När jag såg er för första gången i mitt liv , så fylldes mitt hjärta av en kärlek som inte går att radera.


Min kärlek för er finns alltid där , oavsett ifall ni skulle göra något dumt i erat liv , för det är vad en moderskärlek innebär.

Att älska ovillkorligt.


Älskar man med villkor är det inte kärlek ,

då är det makt och vansinne.


Älskar man ovillkorligt , då har man uppnått nirvanan av kärlek.

Då har man funnit den inre friden , då har man funnit moderskärleken.


Det är ett nytt år och nya dagar ,

Det är tid för att gå vidare med sitt liv ,

Utan att ha blickarna tillbaka.


Det är nya andetag , nya framtidstankar.

Nya önskningar och förväntningar.


Mina önskningar är detsamma som det har varit i två år nu.

Att jag och min älskade make ska kunna ge Julia och Leo ett syskon , eller två.

Att kunna förena våran kärlek och familj med ytterligare en att älska och att rå om .


Min egna lilla familj , ni betyder allt för mig .


Utan er = tomt liv

Med er = ett kärleksfyllt liv.



Jag behöver ingen riddare på vit hingst ,

jag behöver min familj , den som stöttar mig i vått och torrt.


Jag är den jag är , jag är formad av händelserna som skett.

Jag har mina bitterljuva minnen jag bearbetar.

Jag har familj och vänner som gått till andra sidan.

Som man saknar varje dag varje sekund i sitt liv.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Jag behöver inte falskhet , bara närhet och ömhet.

Jag behöver min familj och mina sanna vänner .


Ett liv utan er vore ofullkomligt.

Ett liv utan er vore trist.


Älskar er alla ..


Ovido - Quiz & Flashcards