Alla inlägg den 10 november 2007

Av Annika - 10 november 2007 22:07


När jag läste dina ord , gav jag ett skrattande ord.

När jag insåg vad du trodde , slog jag tån i en stubbe .

Ingen chans att jag återvänder , till livet med namet helvete.


Jag skulle aldrig vilja ha , en sådan inte för en dag.

Har mitt egna liv , utan att behöva skydda mig.

Du säger att du vill vara vänlig , jag vill vara hemlig.


Livet innan vill jag glömma , men du gör det svårt att gömma.

Jag lever mitt liv med min kärlek till livet , du verkar leva med rädslan i siktet.


Jag har ingen lust att med dig prata , men ändå så står du där o tjatar.


Du pratade om att det lät bra , att det rimma ..

Tillåt mig rymma ..


Inget du säger mig intressera ... du gör det bara värre av att kommentera..


Så lev du ditt liv , så lever jag mitt ..


Mitt liv är mitt och ditt är ditt .


Ändå vill jag inte ha dig här ... 


Ovido - Quiz & Flashcards