Alla inlägg den 31 maj 2006

Av Annika - 31 maj 2006 16:22

Efter mina missfall och två dödsfall .. Då fick jag börja inse att livet inte alltid går som man vill eller känner det.Jag kommer en dag få känna igen glädjen över att få bli mamma igen .. men inte just nu..Den dikt jag skriver in nu.. Är precis som alla andra dikter jag skrivit .. direkt från mitt hjärta.. Jag har så mycket kärlek till livet och till mina nära o kära ... som jag kan omvandla till dikter.. En dag i taget .. En ljus stund i livet ... Det önskar jag att jag kunde få..Mina tankar bubblar runt..en önskan att få..Efter allt som hänt ...har givit mig insikten .. av en liten tanke och omsorg .. Att kunna ta till vara .. varje dag i ens liv.En dag i taget ...ska jag finna min ro.. Finna min glädje .. Jag har funnit kärleken i mitt liv..Mina barn och min make.Min familj och mina vänner .. Alla de ligger nära mig i hjärtat..Livet är värt att älska och minnas .. Livet är här och nu

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards