Alla inlägg den 11 november 2006

Av Annika - 11 november 2006 21:42

Min kära vän Marta som omkom efter en olycka då hon blev påkörd av en lastbil förra året har vunnit en tävling med mig..På lunarstorm skickade jag in en bild på henne och mig och vi har nu vunnit ett presentkort.. Jag säger vi då ja hon och jag var på bilden..MartaMin kära Marta ... Från himlens blå hörn gav du oss en underbar dröm.Bilden av två tokigt goda vänner som festade natten lång så vann vi ett pris för bästa bild.Minnet av din försvinner aldrig .. Du finns alltid i mitt hjärta ..Ditt leende , ditt skratt och din värme är något jag bär med mig för resten av mitt liv.Du gjorde alla glada ... Våra Vårdtagare älskade dig..Våra små skrattanfall på jobb . .. Vet du hur mycket intryck du hann göra på mig ?Marta min vän ... alla vi saknar dig ..

Ovido - Quiz & Flashcards